Haaaalelujah!!

Och jag har tagit studenten!! Så otroligt ofattbart att det äntligen är klart! Först balen då alla var så himla fina, sen studentveckan med fix och sedan studentdagen. Åh, önskar jag kunde uppleva allt igen. Senast var det ju dagen innan balen och förväntningarna var stora. Till vår besvikelse var maten seg och inte alls bra med tanke på priset vi fick betala. Men men, det blev en kul kväll ändå med hela uppständelsen runt balen. Mycket fina bilder togs.
 
På måndagen blev det en spontan utgång, inte på krogen men vi var några som hängde i fagervik utomhus där jag drog på mig en redig förkyldning hehe.. Blev lite sänkt men det stoppade inte mig. I torsdags, den 13e juni, började vi med champagnefrukost kl 6:30 klädda som militärer och levererade på dansen och tävlingarna och tog hem vinsten på guldkotten. Kändes bra haha, vi hade ändå lagt ned massa tid på att få dansen perfekt. När det var slut vid elva drog jag hem, duschade, tog en powernap och åt lunch. Därefter var det dags för fika, stipendieutdelning och säga hejdå till Peter innan vi sprang ut först och åkte flak. 
 
Studentmottagningen blev super och jag fick såååå fina presenter, verkligen mer än jag förväntat mig! Fick bland annat smycken, mateusproslin, bestickset och en marshallhögtalare. Verkligen jättenöjd. På kvällen blev det utgång med kompisarna på aveny och avslutade på donken med förmodligen det godaste jag ätit haha.. Efter en prommis i spöregn var det nog inte så konstigt.
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: