Sommar!

Livet är så underbart just nu! Fint sommarväder, blommorna blommar och träden är gröna och fina. Att vara ledig i sommar trodde jag skulle bli långtråkigt, men faktiskt är det inte så illa. Har varit hos Johan sedan jag kom tillbaka till Umeå och varit hundvakt om dagarna, så har ju något att roa mig med hela tiden. Så hundkär som jag är trodde jag inte att jag var, men Nero är verkligen en så himla fin hund. Jag har även börjat gymma och haft en del att stå i med flytten. Om tre dagar hämtar jag nycklarna till nya lägenheten och pappa kommer på torsdagskväll efter jobbet. Kommer sakna den gamla lägenheten men tror den nya blir superbra!

På midsommar spelade vi kubb och åt tårta med Johans kompis och tjej och hade jättekul, sedan gjorde vi 3-rätters hemma hos mig. Vi avslutade kvällen med att kasta boll med Nero. Lördag blev en slödag och jag åkte hem på kvällen i några timmar och packade medan J spelade. Vi gymmade vid 8 på morgonen också så vi var ju liiiite produktiva i alla fall! Igår åkte vi ut till en jättemysig sjö och fiskade, bästa fisketuren på länge. Det nappade som tusan av gäddor och abborrar! Vi gick även över en myr där jag såg massa hjortron som var på gång, i sommar ska jag plocka bär och svamp så det finns hemma hela vintern!

Efter lunch idag ska jag och Hilda åka och sola tillsammans i några timmar innan hennes kille och J slutar jobba vid 16. Sedan ska vi gymma ikväll vid 17. Nu ska jag kolla lite på Ikea inför flytten, ha det fint!❤️