Uppdatering!

Halloj!
Långt mellan uppdateringarna nu, men är äntligen klar med flytten! Nu är det bara kartonger kvar som ska slängas och lite placering av de sista sakerna, sedan kommer resultatet i bilder. Är supernöjd med nya lägenheten, kommer trivas så himla bra. Pappa hjälpte mig så vi hann köpa alla möbler och flytta sakerna i tid, sen städade jag på söndagen. Vi hann även åka en sväng till ett havsbad och bada på lördagen, annars hade vi inte stått ut i värmen tror jag. Vi åt middag på vezzo och kinabuffe, och åt sushilunch på lördagen. Myspys mitt i allt kaos! 

Idag sov jag till 8, åt frulle bestående av fil, flingor och linfrön och en halv grapefrukt. Mums! Sedan gick jag en sväng med Nero, passade på att gå lite längre på morgonen innan värmen blev som värst. Till lunch gjorde jag en somrig halloumi och bulgursallad med jordgubbar bland annat. Smarrigt värre! Var nyss ute på lunchpromenaden med Nero och nu ska vi chillidilla ett tag. 

Senare idag ska vi gymma och troligtvis bada, känns som att man inte överlever i värmen utan att få svalka av sig. Önskar jag hade bil så jag kunde ta mig till badplatser under dagarna. Åker dock hem på måndag så får passa på att bada då!
Ha det fint! 







Kommentera här: