Senaste dagarna

Hej!
Hur härligt det än är att åka hem till familjen är det så himla skönt att komma hem igen efteråt. Har haft helt underbara dagar här i Umeå sen jag kom tillbaka och jag trivs så bra. Vår dagstur till Mårdsele blev så lyckad, vi gick vid forsen och tog lite foton med kameran, sedan åt vi en härlig 3-rätters på Wild River. Supergod närproducerad mat och menyn anpassas hela tiden efter säsong. Så härligt med sånna ställen! Efter maten lät vi Nero springa lös på ett kalhygge sedan åkte vi hem till Umeå igen. 

Har varit hundvakt i veckan nu och det är lika mysigt som vanligt. Vi har varit ute massor och myst i det lite svalare vädret, lika bra att passa på när man kan. Igår var vi vid Nydalasjön och gick i skogen satt på en brygga vid vattnet. Blev även ett perfekt tillfälle för att använda min nya jacka från Peak som jag beställde på rean. Träffade även Denise och Gottfrid på lunch igår då de var förbi Umeå. Så kul att ses, är ju långt mellan gångerna nu tyvärr. Har även plöjt nya säsongen av Virgin River på Netflix, så bra!! Längtar till nästa säsong redan. 

Ikväll ska jag göra ugnsbakad laxsida med fetaoströra och kokt potatis, blir mumsigt! Sedan ska vi passa på att gymma nu när vi ändå är på hemmaplan. På söndag åker vi till Johans stuga så det blir supermysigt! Ska ladda hem filmer och baka lite rabarberkaka som vi kan ta med oss dit. 






Kommentera här: