Veckan innan stugresan

Hej!
Nu är det längesedan jag skrev sist, men många roliga saker har hänt! Först åker jag ju hem från familjen för att jag, Johan och Nero skulle till Mårdseleforsen och äta på deras restaurang. Det var supergott och allmänt ett härligt ställe att gå runt på med fin natur. På vägen hem stannade vi på ett kalhygge och lät Nero springa av sig. Resten av veckan var jag hundvakt, vi gymmade och fixade inför avfärd mot Johans stuga. Han jobbade helg och först var planen att åka på söndagen men tyvärr gick hans morfar bort på söndagen så den dagen tog en sorglig vändning. Vi kollade på Disneyfilmer och satt vid en fors i kvällssolen och lät alla känslor komma fram.

På måndagen åkte vi till Skellefteå och hälsade på hans mormor tillsammans med hans bröder. Hon är en så stark och fin person. Jag bakade en rabarberkaka under helgen som vi tog till fika och pratade ett tag. Sedan kopplade vi på släpet med en kanot och åkte vidare till stugan. Där mötte vi upp hans föräldrar som skulle ta med släpet därifrån. Vi hann prata en liten stund innan de åkte och sedan började vi vår härliga semester. Resten kommer i ett nytt inlägg!


Kommentera här: