Hemma hos familjen några dagar

Hej! 
Min födelsedag började med att jag klev upp vid 07 på morgonen för att äta frukost och packa det sista inför hemfärd. Sov jättedåligt och kände mig inte jättepigg, men gick ju att vila på tåget. Vid 8.45 tog jag buss till stan för att vaccinera mig och det gick supersmidigt. Gjorde lite ont men det ska det väl göra också. Många skrattade åt all min packning men det börjar jag nog bli van med vid det är laget hahah.. Bokade en taxi som tog mig till tågstationen och sedan åkte jag hemåt. Framme vid 13.30 tog vi det lugnt hos mamma. Linda lagade jättegod middag och tårta och det var ett supertrevligt firande med båda familjerna och farmor samlade. 

På fredagen var jag inte pigg alls, sov och hade ont och hade säkerligen feber med. Kollade på fotbollen som tyvärr slutade i en förlust, sedan avslutade vi dagen med en härlig kräftskiva. På lördagen träffade jag kompisar och åt på Basta i stan, supergott och jättekul att träffa alla igen nu när man är hemma! Söndagen spenderades med film på förmiddagen med pappa och sedan åkte vi iväg på lite flugfiske. Jag fick upp 2 öringar och 1 harr, tyvärr små MEN stolt att jag krockade av dem själv haha! Sedan testade vi att fiska i Holmö Igårkväll också men det var 
s t e n d ö t t. 
Sedan åkte jag till mamma och hade en myskväll. Idag har vi varit på birsta så jag har köpt liggunderlag, stövlar, Powerbank och en klänning. Sedan åkte vi till porter café och åt räkor. Mums! Resten av kvällen spenderades med att bli slagen i 500 (kortspel) av mamma tills att vi nu ligger i soffan och halvsover haha. Blir nog att sova snart! 

Ha det fint så hörs vi snart igen! 

Kräftis i stugan! 
Födelsedagstjejen🎈
Flugfiske
Underbara porter café 
Härliga vågor i lördags, pappa vindsurfade för fullt! 

Kommentera här: